fanowskie pluszaki- gdzie ich szukać?





















Marzy ci się taki pluszak? Jeśli tak, to trafiłeś w odpowiednie miejsce! Oto kilka sposobów na znalezienie swojego pluszowego przyjaciela!


1. Przede wszystkim EBAY.PL

Ebay to międzynarodowy serwis zakupowy, w którym znaleźć można nie tylko zabawki masowej sprzedaży, ale też produkty fanowskie i pluszaki hand made.

link podaje tutaj

Niestety, aby kupować przez Ebay, trzeba mieć kartę kredytową mogącą wykonywać płatności zagraniczne (np.Visa), co może sprawić niewielki problem. Jedno jest pewne- w kwestii pluszaków, oferty lepszej niż na Ebayu nie da się znaleźć nigdzie.



2. Zawsze pozostaje ALLEGRO.PL

Jeżeli wolisz robić zakupy w polskich serwisach zakupowych, jest oczywiście allegro.pl. Co prawda trudno znaleźć na niej coś przyzwoitego, ale warto poszukać. Jest tu dużo chińskich "podróbek", które wcale nie są takie złe, jak mogłoby się zdawać. Dowodem na to, że i na polskiej stronie można znaleźć dobrego pluszaka podaję poniżej:

tutaj

tutaj


3. Strony dla pasjonatów takie jak: 
YATTA PL

Na tych stronach oferta nie jest bardzo szeroka, ale znajdują się na niej pluszaki oficjalnych firm.


4. DEVIANTART odpowiedzią na wszystko!

Według mnie, złotym punktem, między wszystkimi opcjami, jest wybranie Deviantarta. Sama skorzystałam z tej witryny i z efektów jestem bardzo zadowolona!

Czym jest Deviantart?
Deviantart to strona dla artystów, digital painterów, twórców gifów, figurek, obrazów no i oczywiście pluszaków! Na tej stronie, można podzielić się pracami z innymi artystami i podzielić się swoją twórczością z ludźmi na całym świecie. Jest to też sposób, by sprzedać i rozreklamować swoje produkty lub przyjąć zamówienie na dany produkt.

MOJA PRZYGODA Z PLUSZAKAMI

Ja na deviantarcie znalazłam się, gdy byłam zagorzałym Bronym, szukającym swojego wymarzonego pluszaka. Szukałam wówczas Luny, postaci drugoplanowej, którą swego czasu uwielbiałam. Nie miałam też możliwości kupowania produktów z zagranicy, więc za wielkiego wyboru pozornie nie miałam. Szukałam w Polskich sklepach internetowych, jednak nigdzie nie znalazłam tego, czego chciałam. W końcu natknęłam się na deviantarta i zaczęłam szukać polskich artystów, do których mogłabym się zgłosić prosząc o pomoc.

Ze swojego kucowego doświadczenia, znam tylko stronki, tworzące głównie kucyki. Jednak należy pamiętać, że na tych stronach, można zażyczyć sobie pluszaka NA ZAMÓWIENIE. Więc jest pewna dowolność wyboru.

Oto linki do kilku POLSKICH artystów, których twórczość może ci się spodobać:

KAMISIA

CHU-PO-PO

ZORZA

UNICORNIA WORKSHOP

ADAMAR

ZUKORI

Mi przypadły do gustu pluszaki KAMISI, a zamawianie u niej pluszaczka to sama przyjemność! Wszystko dobrze ze mną obgadała, więc nie musiałam się martwić, że wymarzony pluszak nie będzie taki, jakiego sobie zamarzyłam! Wszystko mi wytłumaczyła i podała mi różne opcje (od rodzaju materiału, po rodzaje naszyć, kształt oczu, dodatki itd.). Koszt pluszaka wynosił jakieś 200-300 zł, ale wszystko zależy od rodzaju, rozmiaru i materiału. Cena dosyć przystępna! Mój pluszaczek pojawił się nie tylko u mnie w domu, ale także na stronie Kamisi. Oto ona:



Kamisi jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję!




Miłego dnia dla każdego poszukiwacza pluszaków!



SHARE

Marianna

    Blogger Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Miłego dnia!