TOP 10- GLITCH HOP, TRAP, FUTURE...Czyli muzyczne kanały na Youtube, które warto znać.



W tą sobotę zamieszczam jeden, ale za to spory post, mam nadzieję, że się spodoba!

Nie potrafię żyć bez słuchawek. W codziennym życiu są dla mnie konieczną przyjemnością. Sposobem by odciąć się od świata i być sobą. Nic nie cieszy mnie bardziej niż głośna muzyka. Nic nie leczy mojej głowy lepiej niż basy. Dlatego od pewnego czasu, zaczęłam interesować się muzyką elektroniczną.

Typowe techno-elektro jakoś mi nie podchodziło. Popularny dubstep był zbyt wulgarny dla moich uszu. Jednak w trakcie, gdy w czasie popowej piosenki, wchodził jakiś rytmiczny bas, moje serce zaczynało bić szybciej, a głowa sama zaczynała się ruszać. Pokochałam to, weszłam w to całą sobą i szukałam sposobu, by znaleźć coś dla siebie.

Tak więc, zaczęłam przeszukiwać internety i zaczęłam swoją wielką, muzyczną podróż. Odkryłam, że poza dubstepem i techno jest mnóstwo innych typów muzyki elektronicznej, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie.

Oto przedstawiam TOP 10 moich ulubionych, muzycznych kanałów na YouTube!

Uwaga! Przed czytaniem tego wpisu, radzę założyć słuchawki!


10. Xefox Music (łap link!)


Powiedzmy, że Xefox, to mały kanał z dużym potencjałem. Jest to dosyć oryginalny kanał, z bardzo ładnym electro swingiem. Spotkamy na nim głównie godzinne tracki, za którymi ja osobiście nie przepadam. Zebrane tam utwory są całkiem dobre, jednak nie uważam, by był to najlepszy kanał. jest godny sprawdzenia dla tych, którzy potrzebują miłej dla ucha całogodzinnej, gamingowej muzyki.








Tak, całkiem smaczny ten electro swing!


9.NightBlue Music (łap link!)





Szukasz czegoś głośniejszego? Polecam nightblue music! Ten kanał jest głośny, mocny, wyraźny i bardzo dobry. Utwory nie mają określonych przez kanał gatunków, więc ja to wszystko uprościłabym do pewnego rodzaju muzyki Party. Na prawdę polecam!








Zebraną w NightBlue muzykę cenię za klimat, dynamikę, chociaż według mnie idealny kanał posiada też spokojniejsze kawałki. 



8.Diversity (łap link!)




Diversity to dosyć popularny kanał, jednak nie jest moim ulubionym. Być może tylko ja odnoszę takie wrażenie, ze względu na to, że w kwestii muzyki elektronicznej jestem ciągle początkującym, ale ten kanał serwuje kawałki, których słucha się po prostu trudno. Nie wiem dlaczego odnoszę takie wrażenie. Oczywiście zdarzają się na Diversity wyjątki. Kanał jest porządny a muzyka dobra. Najbardziej na tym kanale podobają mi się: Future, Bounce i niektóre Glich Hopy jednak w wypadku Diversity, Electronic i Trap są dla mnie odrobinę za mocne.














7.Elegant Sister (łap link!)




Na tym kanale można sobie trochę odpocząć. Odetchnąć po ciężkim dniu i oderwać się od problemów. Jest tutaj mnóstwo na prawdę dobrych remixów traditional oraz modern folks nawiązujących do kultury azjatyckiej. Jest to zrobione w doskonały, elegancki (jak sama nazwa wskazuje) sposób. Jest tu dużo spokojnych, przyjemnych kawałków. Na prawdę warty polecenia. Kawałki są magiczne i warte odsłuchania. 






Elegancki, porządny kanał! Jeśli masz ochotę zrelaksować się i pomarzyć o odległej Azji, polecam Elegant Sisters! 

6.Kyra (łap link!)



Ten kanał lubię głównie ze względu na to, że znajduje się na nim wszystko! Zebrane są na nim nie tylko zwykłe utwory House, Dubsetp i Trapy, ale też nietypowe utwory np. Funk House lub Hybrid. Na kanale jest też mnóstwo nietypowych utworów, a i typowe electro nie odrzuca! Jest tutaj wiele moich ukochanych "Tokyo Machine", za których pojawienie się na tym kanale, Kyra zyskuje moje uszanowanko! Na prawdę dobry, nastrajający pozytywnie na cały dzień kanał!









Tokyokyokyokyokyo Machine ❤ No i ta Kotori na profilówce kanału ❤

Kyra to idealny kanał dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z takim typem muzyki, ponieważ pozwala on poznać różne rodzaje elektronicznej muzyki z bliska.



5. Monstafluff music (łap link!)



Bardzo długo zastanawiałam się, czy wyższe miejsce powinna zająć Kyra czy Monstafluff. Zadecydowałam jednak, że Monstafluff to świetny kanał, na którym zebrane utwory, po prostu cieszą uszy. Monstafluff, to jeden z tych kanałów, którego grupą docelową są gracze, co wcale kanałowi nie umniejsza. Utwory są dosyć lekkie i rytmiczne, by dobrze się przy nich grało. Według mnie, utwory zebrane u Monstafluffa są że tak powiem "Pure". Czyste, przyjemne, dosyć delikatne. Uważam, że kanał ma swój na prawdę ciekawy charakter. Nawet dubstep i electro, który się w nim pojawia jest jakiś taki milutki. Każdym utworem można się tutaj cieszyć.








Pixelated jest taki doskonały ❤ i art dobrze dopasowany. Tyle radości na raz. ❤



4.Kanały The Nations (łap link!)



Jak mogłabym o nich nie wspomnieć?

Kanały The Nations, to kanały zbierające różne utwory i przeróbki danego stylu w jednym, określonym miejscu w internecie. Te kanały sprawiają wrażenie profesjonalnych, a jak się okazuje, te pozór ani trochę nie jest mylący.

W rzeczy samej, kanały te są reprezentacyjną częścią każdego stylu. Poza House, Trap lub Chill Nation, istnieje też Rap Nation,  Indie Nation, R&B Nation i Bass Nation. Kanały te, zbierają utwory od tych bardzo znanych do mało rozpoznawalnych.

Kanały te są o wiele poważniejsze, niż te, które dotychczas wspominałam- nie ma w nich anime dziewczynek i tego całego, słodkiego szajsu, który też ma oczywiście swój niepowtarzalny urok. Moim ulubionym kanałem Nation jest House Nation. Może i ty znajdziesz swoje Nation?


Przeróbkę piosenki Lukasa Grahama "Seven Years" kocham po prostu całym serduszkiem ❤






Zdjęcia i grafiki dodane do utworu sprawiają, że przenosisz się w najpiękniejsze miejsca na ziemi dzięki swojej ulubionej muzyce. 


3. Lindsey Stirling (łap link!)


 

Jesteśmy już na podium, a na to zaszczytne miejsce trafiają tylko najlepsi i jedyni w swoim rodzaju! jednym z takich wykonawców jest niesamowita Lindsey Stirling.

Dlaczego kobieta grająca na skrzypcach znajduje się na tej liście? Już wszystko wyjaśniam!

Jeżeli dotychczas nie spotkaliście się z muzyką tej wykonawczyni, to jest to najwyższa pora by się z nią zapoznać! Lindsey za pomocą swoich skrzypiec, tworzy wyjątkowy, unikatowy dla elektronicznej muzyki styl Violin Dubstep.

Violind Dubstep w niczym nie przypomina Dubstepu, z którym mamy do czynienia na co dzień. Te przepiękne utwory, wprowadzają nas w magiczny świat Lindsey. Jest to nie tylko muzyka rozrywkowa, ale też element sztuki, jaką jest muzyka skrzypcowa.

Lindsey wykonuje zarówno własne utwory, jak popularne piosenki i soundtracki z filmów i gier. Sprawdźcie sami!








2. xKito Music (łap link!)




Tak więc, nareszcie miejsce drugie- a to zajmuje xKito Music. Znów wracamy do klasyki- jednak w ogromnym stylu! 

xKito zajmuje u mnie specjalne, honorowe, wcale nie pierwsze miejsce. Nie wiem do końca dlaczego lubię ten kanał tak bardzo, ale mam do tego kilka powodów. 

Po pierwsze xKito był pierwszym kanałem tego typu, jaki poznałam i ma u mnie pewną wartość sentymentalną. 

Przede wszystkim muzyka tutaj jest tylko muzyką dobrą. Znajdziemy tu wyselekcjonowane kawałki, które nie mogą nie wpaść słuchaczowi w ucho. Poza tym, coś pojawia się na tym kanale niemalże codziennie i na pewno nie są to pierwsze lepsze utwory.

Na tym kanale utwory są po prostu ŚWIETNE. Nie ma co się rozpisywać. Nie można narzekać tu też na monotonię. 

Tutaj znajdziesz utwory tylko najlepsze z najlepszych! A znajdziesz tu wszystko: Voice, Remixy, Bassy, Dubstepy, Chill, Trap, Electronic, House, Glitch...Dosłownie wszystko na wyciągnięcie ręki!

Jest to kanał, traktujący swoją funkcję, dostawcy dobrej muzyki elektronicznej poważnie i z należytą dokładnością co do jakości utworów. 














1. Sharax (łap link!)



A więc miejsce pierwsze! Na prawdę zasłużone miejsce pierwsze!

Sharax to kanał zupełnie innej klasy niż niektóre, które wymieniłam wcześniej. Nie jest kanałem zbierającym utwory innych artystów, rzecz jasna. Wszystko tworzy sam. Specjalizuje się w remixach o bardzo różnej tematyce. 

Dla mnie, jego muzyka to istne, remixowe arcydzieło. Takich remixów, według mnie nie znajdziesz nigdzie indziej. 

Jego utwory są dzikie ale nie agresywne, głośne, ale cieszące ucho. Mają w sobie to wszystko, co kochamy w remixach. Czasami są to remixy pojedynczych utworów, czasami są to połączenia dwóch zupełnie różnych, ale tworzących idealną całość ścieżek muzycznych.

Ja poznałam Sharaxa dzięki Undertale i uważam, że jego utwory związane z tą grą są najlepsze i zawsze gdy ich słucham, na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Nie mogę wciąż uwierzyć, jak wspaniałe one są. Zawsze przy nich po prostu odrywam się od ziemi i odlatuję, przypominając sobie, ile dobrych wspomnień wiąże się z tą grą. Poziom jaki reprezentują w moim muzycznym, electro świecie zawsze mnie zaskakuje. 














Tokyovania, to coś, dla mnie na prawdę wyjątkowego. Jest połączeniem dwóch, wspaniałych dla mnie rzeczy. Mojej ulubionej vocaloidowej piosenki "Tokyo Teddy Bear", towarzyszącej mi już od dłuższego czasu i Megalovanii...A Megalovania to po prostu Megalovania i to czyni ją TĄ Megalovanią, której nie da się chyba nie lubić ❤ Nie wiem jak Sharaxowi wpadło do głowy stworzyć coś takiego, ale bardzo mu za to dziękuję ❤



To by było na tyle!

 To wszystko na dzisiaj! Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś ciekawego i przy okazji poznaliście mnie trochę bliżej! 

To tylko dziesięć moich ulubionych kanałów tego typu, ale jest tego wiele więcej. Podałam te, które szczególnie polubiłam. To tylko moja opinia, lecz jeśli znasz jakieś inne ciekawe kanały, napisz o nich w komentarzu. Podziel się swoją muzyką! 

Przepraszam za zmiany w odległościach czasowych między wstawianiem poszczególnych postów, ale postaram się, by jak najszybciej, posty pojawiały się regularnie! 










SHARE

Marianna

    Blogger Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Miłego dnia!